الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

الیسا جوجوی خواهرش

جوجوی مهندس

1391/2/21 17:12
نویسنده : elina
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

 

  جوجوی من یه پا مهندسه علاقه ای به اسباب بازی و عروسک نداره عوضش علاقه ی زیادی به لپ تاپ کنترل موبایل تلفن و ضبط و خلاصه هرچی که الکترونیکی باشه داره حالا اگه میخوایین عکسای این مهندس خانوم رو در حال چک کردن ایمیل هاش ببین

برین به ادامه ی مطلب

فکر کنم همه حواسشون پرته بهتره یه سر به اتاق الینا بزنم تا نفهمیدن

بزار مطمئن شم کسی نگام نمیکنه

خب حالا اینجا چی داریم به به لپ تاپ

انگار هنوز کسی نفهمیده خوبه وقت دارم یه سر به ایمیلم بزنم

یه جور بازش کنم کسی شک نکنه

ا این که قفله

فکر کردی نتونستم بازش کنم ؟! من یه پا مهندسم واسه خودم ها

خب دیگه کارم تموم شد ایمیل هامم چک کردم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرمان(مونا)
22 اردیبهشت 91 17:09
بابا مهندس کوچولو یه ایمیلم به من بزن خاله منتظره.ماچ چ چ
رائف
22 خرداد 91 5:07
اين يخ تيكش خيلي ژست خوبي گرفته!!! خيلي با مزسسس "فکر کردی نتونستم بازش کنم ؟! من یه پا مهندسم واسه خودم ها"


آره دیگه مهندسا از این ژستا میگیرن p:
مامان الینا
25 خرداد 91 15:34
سلام عزیزم.ممنون که به ما سرزدی ؛واسم خیلی دعا کن .ان شااله خدای خوب الیسای نازو واستون حفظ کنه


سلام خیلی خوشحالام که به وبلاگ ما سر زدین واقعا از ته دل براتون دعا کردم ازتون ممنونم