الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

الیسا جوجوی خواهرش

الیسا جونم

1391/3/26 13:02
نویسنده : elina
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی خوبین؟

یه مدتی عکسای الیسا آپدیت نمیشه آخه من اومدم خونه مادربزرگم واسه درس خوندن و از الیسا جونم دور هستم چون دیگه 2 هفته بیشتر به کنکور نمونده


الیسا جونم ایشالا کنکور که تموم شه کلی باهم میریم ددر و کلی هم عکس میگیریم و خوش میگذرونیم

و وبلاگتو عکس بارون میکنیم که وقتی بزرگ شدی ببینی و بدونی چه قدر دوست دارم هرچی بگم کم گفتم

دوست دارم زودتر کنکورم تموم شه تا بتونم بیشتر وقتمو با تو باشم چیزی نمونده فقط 14 روز دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رائف
26 خرداد 91 22:21
اي كاش كمتر از كنكور ميگفتي و بيشتر از اليســـا!

اخه الان کنکور بحث داغ روزه D:
مامان آیدین
29 خرداد 91 2:24
سلام آبجی جون ایشالا کنکوروخوب بدی عزیزم .یه عکس خوشگل از تاتی کردن خانوم خوشگله هم بگیر ببینیم این جیگری چی میکنه بوووووووووووووس


سلام مامان آیدین جون چشم عکس گرفتم بعد از کنکور آپلود میکنم
مامانی درسا
29 خرداد 91 19:33
الهی حسابی درس بخون که خواهری منتظره


حتما مرسی که سر زدین
مامان الینا
30 خرداد 91 11:44
مرسی الینا جونم .اسمت اسمیه که من عاشقشم.خودتم عین اسمت قشنگی .دوستون دارم


ممنونم مرسی خیلی خوشحالم که به وبلاگ ما سر میزنین شما لطف دارین
مامان کارن
31 خرداد 91 13:49
سلام جیگر خوشگل واقعا وب زیبایی داری دست آبجی مهربونت درد نکنه که اینقدر برات وقت میذاره امیدوارم کنکورت رو عالی بدی آبجی الیسا


سلام مامان کارن جون مرسی شما لطف دارین ممنون که به وبلاگمون سر زدین