الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

الیسا جوجوی خواهرش

شیرینی های 1 سالگی

1391/2/20 1:38
نویسنده : elina
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان شیرین کاری های الیسای ١ ساله رو از امروز براتون میزارم اگه میخوایین ببینین برین به ادامه ی مطلب

من هر جوری شده باید نشون بدم که میتونم خودم برم تو روروک

خب دیگه چیزی نمونده

این بالا چه هواییه

خب دیگه حالا فقط باید برم تو با کله بهتره

 

ولم کنین نمیام بیرون آخه چرا نمیزارین من پیشرفت کنم همین شماهایین که باعث فرار مغزهای میشین دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
20 اردیبهشت 91 2:12
ای قربون اون پشتکارت بشم من،فدای مغز توچولوت یشم که می خوایی فرار مغز ها بشی


خدانکنه مرسی
مامان فاطیما
22 خرداد 91 2:29
تولدت مبارک الیسا جون

با اجازه شمارو لینک می کنم


خواهش میکنم خوشحال شدم منم شمارو لینک میکنم