الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

الیسا جوجوی خواهرش

نظرات (25)

Ra-F
13 بهمن 91 4:21
مث خواهرش خر خونه!
مامان آیدین
22 بهمن 91 2:06
ماشاالله واسه خودش خانوم شدهآبجی یه دفعه بیا بنویس واسه خواهرم خواستگار اومده از بس دیر به دیر آپ میکنینبوووووووووووووووس واسه هر دو تاتون


به خدا به شدت سرمون شلوغه در حال تعویض خونه هستیم مرسی که به فکرمون هستین خاله جون :-*
مامان بابای الیسا
13 اسفند 91 0:10
سلام. خوبی الینا جان چه عجب ما روی گل الیسا جوون رو بعد ماهها دیدیم دیگه فکر کردم آپ نمیکنی راستش اومده بودم حذف کنم که با دیدن پست جدیدت خوشحال شدم . یه کم اکتیو باش دوست من. این گل ناز ما رو هم کلی بوسش کن. به امید روزای خوب . راستی از کدوم شهر بودین؟ بازم کلی عکس بزار و زودی آپ کن...
مامان بابای الیسا
1 فروردین 92 10:14
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند سال نو مبارک
مامانی درسا
11 فروردین 92 2:54
الیسا جوجوی عزیز و خواهری گلش خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
آرام خانوم
16 اردیبهشت 92 10:52
الیسا جون. تولدت مبارک شاد و پرعشق باشی. من واسه تولد خودم از سایت اسباب بازی bazidan.com ماشین کنترلی خریدم. به تو هم پیشنهادش میکنم.
سوری مامان زهره
16 اردیبهشت 92 15:17
تولدت مبارک الیسا خوشگله، شاد و خوشبخت باشی
فرناز/ مامان ریحانه
16 اردیبهشت 92 19:55
تولدت مبارک عزیزم
نگین مامان رادین
16 اردیبهشت 92 23:57
سلام خانوم گل تولدت مبارک فرشته ی ناز کوچولو ایشاالله ١٢۰ ساله بشی و سایه بابا , ماما و ابجی خانوم و مهربونت رو سرت باشه همیشه موفق و سر بلند باشی میبوسمت و شما و الینا جون رو خیلی دوست دارم و دلم براتون خیلی تنگ شده.
نگین مامان رادین
17 اردیبهشت 92 0:00
مامان کارن
6 تیر 92 11:15
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامانی درسا
17 مرداد 92 13:13
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان بابای الیسا
15 شهریور 92 0:50
اییییییییییییییی جونم عزیزم
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:33
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
بهار
24 مهر 92 23:30
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ. http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامانی درسا
30 آذر 92 1:27
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
پانی تم
29 دی 92 23:11
( پانی تــــــــــم ) مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل ...ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد. www.panitem.ir میتونید قیمتهای مارو با سایتهای مشابه مقایسه کنید
مامان امیرمحمد
30 بهمن 92 8:48
به به چه عکسهایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان امیرمحمد
27 اسفند 92 9:44
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانتان آرزو داریم نه برای امروزتان بلکه برای فردای هر روزتان عیدتان مبارک. امیرمحمد و مامانی
مامانی درسا
5 فروردین 93 2:06
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نو مبارک باز کن پنجره را که بهاران آمد که شکفته گل سرخ به گلستان آمد سال نو مبارک
مامان ارمیتا
16 اردیبهشت 93 7:26
تولدت مبارک! فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. تولدت مبارک
آریا جون
16 اردیبهشت 93 19:05
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ تولدت مبارک گلم
نی نی عکس
29 شهریور 93 14:15
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
ساسان اس ام اس
2 آذر 93 14:50
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان کارن
27 اسفند 93 10:56
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم سال نو مبارک